L'oreal Saf Kil Detoks Maskesi

14:42

Merhabalar,
L'oreal' in saf kil maskelerini duymayan kaldı mı? Sağır sultan bile duydu bence.. Daha ülkemize gelmeden ününü hepimiz duymuştuk. Bu maskelerin 3 çeşiti var, ben 2 çeşitini aldım; Saf Kil Peeling Maskesi ve şimdi inceleyeceğimiz Detoks Maskesi.







Kil maskeleri cildimi ekstra kuruttuğundan dolayı tüm yüzüme uygulamıyorum. Karma bir cildim olduğu için sadece T bölgeme sürüyorum. Maske kurudukça bütün gözeneklerinizi ortaya çıkarıyor. Minik minik gözeneklerinizi görebiliyorsunuz ama gözeneklerinizi tamamen temizlemiyor.
Bu yüzden maskeden sonra siyah nokta bantlarını kullanıyorum. Böylece maskenin içindeki kömürün etkisiyle yumuşamış, yüzeye yaklaşmış siyah noktalar çok daha iyi temizleniyor :)






Bende bir kızarıklık, alerji vs olmadı. Geçenlerde kuzenimin hassas cildine uyguladık ve çok kızardı yaklaşık 1 saat sonra kızarıklık geçti. Kısacası hassas cildi olanlar, kil maskesi cildine ağır gelenler ya uzak dursun yada küçük bir bölgeye uygulayıp test etsin derim.
Ürünün tek sevmediğim yanı aşırı parfüm kokusu! Koku hassasiyeti olanlar bu durumdan memnun kalmayacaktır.




Elimdeki diğer kil maskeleri bittiğinde tekrar alabilirim :)
L'oreal' in bu detoks maskesi aynı zamanda şu meşhur Glamglow Super-Mud maskeye muadil gösteriliyor. Youtube' da karşılaştırma videoları mevcut merak ediyorsanız bakabilirsiniz.


Hoşçakalıııın
Bana ulaşmak için:

e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

1 yorum

  1. Kızarma konusu beni korkuttu tatlım ya . Yine de uygun fiyatı ile burun üstüm için alabilirim:)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe