Acvit Yenileyici Krem

20:52

Merhaba kızlar,
Bugün sizlere Blogger buluşmamızda bize denememiz için gönderilen bu kremden bahsetmek istedim. Markayla ilk tanışmam bu şekilde oldu. Daha önce bir ürününü denememiştim. Doğal içerikli bir marka olduğunu biliyordum sadece. Eminim pek çoğunuz blog sayfalarında görmüşsünüzdür...





Önce firmanın ürünle ilgili açıklamasını inceleyelim;
"İçerisinde bulundurduğu Polifoneller sayesinde cildinizde ki kırışıklıkların azaltılmasına yardımcı olur. Cildi toparlayıcı bir etki sağlayan Acvit Cilt Yenileyici Kremi, hem sağlıklı hem de canlı bir cilt için sizlere birbirinden mükemmel seçenekler sunmaktadır."








Benim karma cildimde maalesef minik minik sivilcelere sebep oldu bu yüzden kullanmayı bıraktım. 10 gün sonra tekrar denedim ve yine aynı durumla karşılaşınca kullanmayı bıraktım ve anneme verdim. Annemin cildi ise kuru hatta kupkuru ve aşırı hassas. Annem ise bu kremi çok sevdi. Yüzünü yıkasa bile kremin etkisinin hemen geçmediğini cildinin uzun süre nemli kaldığını söyledi. Herhangi alerjik bir durumda olmadı. Tüpün yarısından fazlasını kullandı. Bitince tekrar alalım dedi bana :)





Her zaman söylüyorum, benim cildime iyi gelen size gelmeyebilir yada size iyi gelen bende alerji vs yapabilir. Bu yüzden cilt bakım ürünlerinde bunu belirtmeden geçmek istemiyorum...
Ürün hakkında daha fazla bilgi için şuraya ışınlanın.

Siz bu markanın ürünlerini denediniz mi?

Hoşçakalıııın

milkysmile

Bana ulaşmak için:

e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

1 yorum

  1. Kuru ciltli olarak aklımda olsun o zaman Ceyda'cım, iyi oldu bu tavsiye :) sevgiler!

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe