Smashbox On The Rocks Eye Essentials Set/Kofre | Madamruj.com

15:00

Selam kızlaaar,
Yine, yeni, yeniden Smashbox ürünleriyle karşınızdayım :) Smashbox markasının en sevdiğim özelliklerinden biri de set/kofre halinde ürünler çıkarması. Bu tarzda çok farklı içerikli setler bulabilirsiniz. Denemek istediğiniz ürünlerin bulunduğu setlerden birini almak daha avantajlı oluyor.




Bu setin içerisinde ise;
Full Exposure rimel, It's a Wrap! çift fazlı suya dayanıklı makyaj temizleyici ve Always Sharp suya dayanıklı göz kalemi bulunuyor.



Full Exposure Rimel:
Daha önce küçük boyunu denemiştim ilk başlarda sevememiştim ama şu anda hacim vermek için kullandığım en sevdiğim rimel bu! Akma, dökülme, topaklanma, yan yatma çamura batma gibi bir durumu yok 😁




It' s a Wrap! Eye Makeup Remover:
Çift fazlı makyaj temizleyiciler genel olarak benim gözlerimi yakıyor ama bunda öyle bir sorun yaşamadım. Oldukça başarılı bulduğum bir ürün oldu, tek seferde simsiyah göz makyajımı çıkarttı. Üstelik kapağı çok güzel "hop" diye açılmıyor. Bu yüzden seyahatlerde pratik ve güvenli bir ürün olacağını düşünüyorum.


Always Sharp Waterproof Liner:
Siyah göz kalemlerinin benim için apayrı bir yeri var. Kendime yakıştırdığım ve makyaja başladığım ilk ürün siyah göz kalemleriydi. Bakışımı, yüzümü bir anda değiştiren yegane makyaj malzemesi. Yıllar içinde pek çok markanın siyah göz kalemlerini denedim.
Gelelim Smashbox' a... Asansörlü olmasını çok sevdim, bu tarz kalemler bana pratik geliyor(bknz: kalemtraşını sürekli kaybeden blogger🙈) . Yumuşak ve kolay uygulanan bir kalem. Göz içinde akşama kadar dayanmıyor biraz siliniyor ama kirpik diplerinde akma, dağılma yaşamadım.


Bu seti çok sevdim, başarılı buldum. Eğer sizde Smashbox Setlerini denemek istiyorsanız madamruj.com da inanılmaz indirimler var 😍 Daha önce incelemesini yaptığım Smashbox Set' i de okumak isterseniz şuradan ulaşabilirsiniz. Hepinizi öpüyorum 💋


Hoşçakalıııın

milkysmile

Bana ulaşmak için:

e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

  1. smashbox benim de en sevdiğim markalar arasında ama siyah göz kalemi hiç dikkatimi çekmemiş demek, ben de bi deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de Smashbox ürünü almak istiyorum. Alacağım zaman tabi ki madamruj'u tercih edeceğim:)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe