Sevgililer Günü Tırnakları - Valentines Nail Art 💅🏻

15:14

Selam kızlar,
Günün anlam ve önemine uygun bir paylaşım yapmak istedim. Bir kaç gün önce instagram hesabımda paylaşmıştım ama kalıcı olması için buraya da eklemek istedim. Oldukça basit ama hoş gözüküyor. Bir kaç gündür tırnaklarıma iltifat alıyorum 💅🏻





Önce kullandığım ürünleri söyleyeyim;
OPI Red Hot Rio
TCA Studio Make-Up 107
Color Club - Art Club NA2 Black
Poshe Top Coat
Bornprettystore QA91 baskı paleti
Bornprettystore Silikon damga




Burda asıl iş baskı için kullandığım silikon damgaydı. Bu zamana kadar yarım yamalak çıkan desenlerin hepsi bu damga sayesinde tam çıktı. Ben bu damgayı gerçekten çok beğendim ama bir kusuru var o da çabuk yıpranıyor olması. Kızım "anneee bu neee?" diye elinde biraz oynadı ve sonuç bir sürü çatlak :( Uygulamasını beğendiğim için tekrar tekrar alırım zaten uygun fiyatlı bir ürün birde "CBMX31" koduyla %10 daha uygun oluyor daha ne olsun? Merak ederseniz şuraya bir linkini bırakıyorum.
Sevgililer gününüz kutlu olsun canlarım 😍💋❤️


Hoşçakalıııın


milkysmile

Bana ulaşmak için:
e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com




You Might Also Like

2 yorum

  1. Harika olmuş tatlım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık <3 Blogunuzu takipteyim bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe