Sevgililer Günü İndirimi Alışverişleri (Gratis, Eve Shop)

15:48

Selam kızlar,
Sevgililer günü nedeniyle pek çok marka ve mağaza indirime girdi. Bugün indirimlerin son günü. Eğer hala kendini alışverişe kaptırmayanlar varsa tebrik ediyorum :) Ben bir iki indirim öncesi bayaa abarttığım için kendim için çok birşey almadım. Çoğunluğu çekilişe koymak için alındı. Bakalım neler almışım?


Gratis' ten The Balm Mary-Lou Manizer aydınlatıcıyı, Duo kirpik yapıştırıcıyı ve yine Wet'n Wild kontur kitini aldım.
The Balm' ın fiyatları inanılmaz artmış. İndirim yokken alınacak gibi değil artık :( 38tl. Duo ise indirimsiz 14.90tl. Wet'n Wild' da yine benim rengime uygun bronzer yoktu bende çekiliş için yine koyu rengini aldım :) 16.25tl.

Eve Shop' tan W7 markasının Beat It! far paletini aldım. Renkleri herkese yakışacak türden.
Konu HD olunca kendimi pek tutamıyorum, W7 HD fondöteni de almış bulundum. Essence' in likit mat rujlarından 2 tane kalmıştı birini de ben aldım :)
Far paleti: 24.95tl
Fondöten:14.25tl
Ruj:4.25tl

Siz indirimden neler aldınız?


Hoşçakalıııın


milkysmile

Bana ulaşmak için:
e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

1 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe