Essence I Love Extreme Crazy Volume Rimel | Madamruj.com

20:57

Herkese merhabalar,
Uygun fiyatlı rimeller arasında en sevdiğim markalar kesinlikle Maybelline ve Essence. Çoğu high-end markaya taş çıkartırlar. Bugün Essence' in en sevilen rimellerinin başında gelen bu pembişi sizlere anlatmak istedim.




Büyük, düz plastik bir fırçası var. Kirpikleri tek tek ayırıp güzel, yoğun bir hacim veriyor. Uzatmaya uzatıyor ama çok değil. Yapısı çok sert bir rimel değil, kirpiklerinizi taş gibi yapmıyor. Oldukça ıslak bir yapısı var ama biraz zaman geçince kıvamı normale dönüyor.
Akmıyor, dökülmüyor. Düz kirpiklere sahip olduğum için bu tarz fırçalar kirpiklerimi kıvıramıyor bu yüzden düz kirpikleriniz varsa kirpik kıvırıcı kullanmanızı öneririm.





2. katta kirpikleri birbirine yapıştırıp, topaklanma yapabiliyor. Bu yüzden ben ilk katta bunu ikinci katta başka bir rimeli kullanmayı tercih ediyorum yada temiz bir rimel fırçasıyla üzerinden geçip fazlalıkları alıyorum. Dolgun kirpik görünümünden hoşlananlara tavsiye ederim.
Fiyat performans açısından başarılı bulduğum güzel bir rimel. Standlarda bulamıyorsanız madamruj.com da genellikle stokta oluyor haberiniz olsun ;)



Hoşçakalıııın


milkysmile

Bana ulaşmak için:
e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben bu rimeli çok beğenmiştim performans olarak; fakat, Essence maskaralar bende alerji yapıyor :/ bütün gün kaşınıyorum. Bu nedenle kullanamamıştım... ama cidden başarılı bir rimel! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Bu maskara o kadaar çok övüldü ki merak etmeyebaşladım. Hiç de denemedim nedense. Aklıma yazdım kuzucum:)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe