Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion+ | Nemlendirici Losyon

19:42

Selam kızlar,

Clinique nemlendirici konusunda sevdiğim markalar arasında bulunuyor. Daha önce bir kaç farklı nemlendiricisini kullanıp çok sevmiştim. Son denediğim ürünü ise meşhur DDML+ oldu. Normalde 2 boyu olan bu krem "Meme Kanseri Farkındalık Ayı"na özel Jumbo boy yani 200ml olarak üretilmişti. Bende bu fırsatı kaçırmak istemedim.




DDML+  kuru ve kuru karma cilt tipleri için uygun denilmiş ama benim karma cildime anca yeterli geldi. Hatta annemin ekstra kuru cildine maalesef bir faydası olmadı. Yani gerçekten kuru ciltliler almadan önce bir testerını denesin derim.
T bölgemde sivilce yapmasından çok korkmuştum ama sivilceye neden olmadı. Yazın büyük ihtimal ağır gelir ama bahara kadar kullanırım diye düşünüyorum.





İçeriğinde bulunan hyalüronik asitten dolayı kuru cilde direkt uygulamak yerine tonik üzerine uygularsanız daha iyi olur. Ben "Water Essence" denilen losyonumsu tonik üzerine uyguluyorum bu şekilde cildim daha fazla nemi hapsediyor. 




Yapısı yoğun değil bu yüzden cilt çabuk emiyor ama yapış yapış bir his bırakıyor. Başta bu hissi yadırgasamda sonradan alıştım. Son zamanlarda ekstra kuruyan yanaklarıma hem yağ hemde DDML+ ı uyguluyorum yumuşacık oluyor ^^ Makyaj altında da bir sorun çıkarmadı. 175ml olduğu için uzun süre benimle olacak gibi gözüküyor. Clinique online alışverişlere özel çok güzel kampanyalar yapıyor bu yüzden ben Clinique ürünlerini uzun zamandır kendi sitesinden alıyorum. İndirim kuponlarından faydalanıp karlı alışverişler yapabilirsiniz kızlar aklınızda olsun;)


Hoşçakalıııın

milkysmile

Bana ulaşmak için:
e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com



You Might Also Like

4 yorum

  1. Bende çok seviyorum bu ürünü güle güle kullan bu jumbo boyu çok güzelmiş 😊

    YanıtlaSil
  2. Bu nemlendirici bana ancak genç kızken yetiyordu :) Sonrasında, Ankara'nın kuru havasında hiç kullanamaz oldum :/ Bu arada, o pembiş aksesuarla gelmiyor mu bu ürün? Alsam sırf onun için alırdım herhalde :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara' nın ayazına yetmez gerçekten haklısın Başak'cım. Anahtarlıkla geliyor evet :) Çoktan taktım bile anahtarlarımı ^^

      Sil
  3. Ben aşırı hassas yanaklarım sebebiyle her ürüne yanaşamasam da merak ettim:)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe