Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel | Hassas Ciltler İçin Temizleme Jeli

17:53

Selam kızlar,
Dermokozmetik markaları sevenler burda mı? Geçen sene tuhaf bir şekilde hassaslaşan cildim için Bioderma' nın bu temizleyicisini almıştım. Peeling yapmadığım halde yüzüme sert bir peeling yapılmış gibi her yıkamada kızarıyordu. Bende hemen hassas ciltler için olan bir jel araştırmaya başladım. En sık gördüğüm ürün de buydu. Cildi hassas pek çok kişi tavsiye edince denemek istedim.





Bioderma' nın bu jeli hassas ve nemsizleşmiş ciltler için. Benim cildim karma yanaklarım ise son zamanlarda oldukça kuru.
Önce jeli nasıl uyguladığımdan bahsedeyim;
Suyla hafifçe ıslattığım cildime uyguluyorum. Yine hafifçe dairesel hareketlerle köpürtüp, suyla duruluyorum. En sevdiğim yanlarından biride kolay durulanması oldu.
Bazı yüz temizleme jellerinde yıka yıka çıkmayan bir yapışkanlık olur, yeterince temizlenmemiş gibi gelir işte o bu üründe yok.

Şişesinin pompalı olması da ürünü oldukça kullanışlı hale getiriyor ama seyahatler için uygun değil. Bu yüzden minik bir şişeye boşaltıp öyle taşıyorum.



Sabah, akşam hem yüzüme hem gözüme kullanıyorum. Her yıkama sonrası kırmızı kırmızı oluşan benekler bu jelle yıkadığımda oluşmadı. Cildimi kurutmadı, tahriş etmedi. Verdiği temizlik hissi de çok güzel. Üstelik oldukça bereketli bir ürün, kaç aydır kullanıyorum daha bir kaç parmak aşağıya inmiş. Online eczanelerde sıkça indirime giren bir ürün. Denemek isterseniz online alın derim.



İçindekiler;
AQUA/WATER/EAU, SODIUM COCOAMPHOACETATE, PROPANEDIOL, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, CITRIC ACID, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM CITRATE, PEG-90 GLYCERYL ISOSTEARATE, MANNITOL, XYLITOL, LAURETH-2, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE.



Hoşçakalıııın


milkysmile

Bana ulaşmak için:
e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

4 yorum

  1. İçeriği iyi görünüyor; renginden dolayı zaten sempatim vardı :)) aklımda olsun Ceyda'cım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Kusum ben de aldım ama daha açmadım bu ürünü . Nuxe bitsin öyle açacağım sanırım. Umarım memnun kalım:)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe