Aynalı Tırnak Tozu Nedir? | BPS Mirror Glitter Powder

18:39

Herkese yeniden merhabalar,
Son zamanlarda  "aynalı", "krom" diye tabir edilen bu simli tozlar, ojeler oldukça popüler oldu. Benim ilk başta ilgimi çekmese de sonradan bir kanım kaynadı. Dayanamayıp bir rengini sipariş verdim. Bu tozu/simi (artık ne derseniz) siyah ojenin üzerine sürerseniz tam rengini elde edersiniz. Açık renklerde sedefli oje gibi duruyor ki sedefli ojeden nefret ederim. Pembe ve mor ojeyle de denemek istiyorum bakalım onda nasıl duracak?





Nasıl uygulanıyor?
2 kat siyah ojemi sürüp kurutuyorum.
Far paletlerinden çıkan sünger aplikatörle simi alıp tırnağınızın üzerine uyguluyorsunuz.(içinden çıkıyor zaten sünger aramanıza gerek yok)
Yanında gelen ucu silgi gibi olan kalemle tırnağa iyice yediriyorsunuz. Ben uyguladıktan sonra UV ışığına tutuyorum ama tutmasanız da olur.
Sonrasında üzerinden top coat geçip sabitliyoruz.





Fiyat olarak en makulu Born Pretty Store' daydı bende ordan aldım. Diğer çeşitlerine şurdan bakabilirsiniz. Benimki 681 numara. "CBMX31" koduyla %10 indirimli alabilirsiniz.



Bunu yaptıktan sonra pek çok kişi ojemin markasını sordu oldukça dikkat çekiyor yani. Birde cidden şu ayna gibi olanlardan mı alsam diye düşünüyorum bu aralar :)
Siz bu tırnak tozları hakkında ne düşünüyorsunuz?


Hoşçakalıııın

milkysmile

Bana ulaşmak için:
e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com



You Might Also Like

4 yorum

  1. Bende çok istiyorum bu tozlardan.Linkten bir göz atayım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel çeşitleri var canım bir bak :)

      Sil
  2. Ben şu tam ayna gibi olanlarından çekilişte kazandım, merakla gelmesini bekliyorum :) Çok tatlı olmuş rengi, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondan bende istiyorum Başak'cım sende güle güle kullan şimdiden :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe