DKNY Be Delicious Fresh Blossom Parfüm | Madamruj.com

14:05

Selam güzellikler,
Yeni yılda ne alsam diye düşündüğümde aklıma gelen ilk şey parfüm oluyor. Koku takıntım yüzünden sanırım. 12 yaşımdan beri parfüm kullanıyorum. Çok ciddi bir parfüm koleksiyonum vardı. Hala fazla ama eskiye oranla daha az. Artık hangi kokuları daha çok sevdiğimi biliyorum. Seçimlerimde bu yönde oluyor.





 Liseden beri ara ara kullanıp bitirdiğim tek parfüm DKNY Be Delicious Fresh Blossom. Hafif bir parfüm ama kesinlikle sıradan değil. Hafif kokular genelde kalıcı olmaz ama bu parfüm o tezi çürütüyor. Diğer Be Delicious' lardan yeşil olanı ve sarı olanı(golden delicious) denemiş biri olarak serinin en kalıcı parfümü bu. Kalıcılığı odunsu alt notalarla güçlendirilmiş.






Fresh Blossom greyfurt, siyah frenk üzümü, kayısı, inci çiçeği, gül yaprakları ve yasemin kokularının harmanlandığı adı gibi "fresh" ve yumuşak bir koku. İçinde pudra yok diye biliyorum ama pudralı parfümlerin o yumuşaklığına sahip. Kokladığınızda ne demek istediğimi anlarsınız. Zira parfüm anlatmak pek kolay değil :)





Annem, kızım ve ben bu parfümün başında kavga ediyoruz desem yeridir. Evde zibilyon tane parfümden 3 kuşağın ortak sevdiği tek parfüm. Annenize, kız kardeşinize, sevgilinize alabileceğiniz en güzel kokulardan biri. Ben henüz bu kokuyu beğenmeyen birine denk gelmedim. Denemek isterseniz madamruj.com' da indirimde üstelik yılbaşına özel harika indirimler ve hediyeler var. 
69tl ve üzeri alışverişlerinizde ise  Maybelline' in yeni maskarası Falsies Push Up Angel ve Essence' in  yok satan Crazy Volume maskarası hediye! "Yeni yılda ne alsam?" diye hala düşünüyorsanız sitede herkesin zevkine hitap edecek high-end ve drugstore markalar mevcut bir göz atın derim.

Sizin yıllardır bıkmadan aldığınız bir parfüm var mı?


Hoşçakalıııın

milkysmile

Bana ulaşmak için:
e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com




You Might Also Like

2 yorum

  1. Be Delicious Yeşil'i çok seven biri olarak bu parfümün de notaları aşırı ilgimi çekti! 3 kız güle güle kullanın :) Öptüm!

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe