Rimmel London Wake Me Up Kapatıcı - 010 ivory

11:35

Herkese yeniden merhaba..

Ülke olarak yine zor zamanlar yaşıyoruz. Yine bir bayramımızı zindan ettiler. Söyleyebilecek çok fazla söz bulamıyorum. Artık kabin memuru olmadığıma seviniyorum çünkü en güvenli yer olan havaalanları bile bu hale geldi. Ölenlere rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum. Söylemesi bu kadar kolay ama acıyı çeken bilir zorluğunu.. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun bakalım daha neler göreceğiz... Umarım daha fazla masum insan zarar görmez :(





Üst üste aynı markanın ürünlerini yazmaktan pek hoşlanmıyorum ama hazır bayram indirimi varken drugstore ürünlerden bahsetmek faydalı olur diye düşündüm. Rimmel London' ın genel olarak ürünlerini severek kullanıyorum. En sevdiğim ürünü ise kesinlikle Wake Me Up serisinin kapatıcısı.. Bu ikinci yada üçüncü tüpüm tam hatırlamıyorum.
Ürünün yapısı oldukça ince ve kapatıcılığı az. Bu yüzden yüzünüzde sivilce kapatmaya yada morluklarınızı örtmeye uygun değil.
Göz altlarımı kurutmadı zaten kuru bir yapısı yok.
Çizgilere dolmuyor ama ben mutlaka pudrayla sabitliyorum yoksa ten ürünleri yüzümden uçup gidiyor.


  -Peki ben bu kapatıcıyı nasıl uyguluyorum?
Göz altlarımı daha yoğun bir kapatıcıyla kapatıp, üzerinden bu kapatıcıyla geçiyorum. Yani bu kapatıcıyı yüzümü aydınlatmak için kullanıyorum. Göz altlarımda çok şükür morluk olmadığı için tek başına da kullanıyorum. Verdiği aydınlığı ve rengini çok seviyorum. Bittikçe almaya devam edeceğim ürünlerden...

Makyaja yeni başlayan genç kızlara, göz altlarında sorun olmayıp şöyle bir aydınlatsam yeter diyenlere, hafif bir kapatıcı arayanlara kesinlikle tavsiye ederim.

Siz bu kapatıcı hakkında ne düşünüyorsunuz? Deneyenlerin yorumlarını bekliyorum :)


Hoşçakalıııın

milkysmile

Bana ulaşmak için:
e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

  1. Güzelmiş güle güle kullan, ben de morluklar olduğu için yeterli gelmeyecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altına corrector uygulayıp kullanabilirsin aslında :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe