Pure Beauty White & Bright Eye Cream | Göz Çevresi Kremi

09:00

Yeniden merhaba :)

Yaşlanmanın ilk belirtilerinin göz çevremizde olduğunu hepimiz biliyoruz. Derimizin en ince en hassas olduğu yer göz çevremiz.. Cilt bakım rutinime göz kremini dahil ettiğimde yanılmıyorsam 20 - 21 yaşındaydım. Açıkcası geç bile kaldığımı düşünüyorum. Benim göz çevrem kuru değil çok yağlıda değil ama kremsiz hali hafif nemli gibi. Bu yüzden içeriğinde yağ bulunan makyaj temizleyiciler dahil yağlı kremler kullandığım zaman hemen mila oluşuyor.



 Mila nedir?: minik beyaz noktacıklardır daha doğrusu minik yağ bezeleri. Sıkarak çıkmazlar nasıl oluyorsa inanılmaz sert yapıdadır ve sadece iğne (şırınga) yardımıyla çıkar. Cilt doktoruna gittiğimde bana şırıngayla kendin temizleyebilirsin demişti ama ben elimi bile sürmedim sakın dinlemeyin! Göz çevresinde ki deri çok ince vede hassas bilgisiz, eğitimsiz kişilerin müdahalede bulunmaması gerekiyor. Size tavsiyem önce cilt doktoruna gidin o temizlemezse güvenilir bir cilt bakım kliniğinde uzman kişilere bu işi yaptırın.



Durum böyle olunca hafif ama iyice nem veren bir kreme ihtiyaç duyuyorum. Watsons' da gezerken çok sevdiğim Pure Beauty markasının bu göz kremini görünce denemek istedim.
Ürünün vaatleri : Göz çevresindeki hassas deriyi aydınlatmaya ve nemlendirmeye yardımcı olur. Göz etrafında oluşan siyah halkaları ve yaşlanma belirtilerini engellemeye, içeriğindeki ECOCERT sertifikalı bileşenler ve Bulgar Gülü Suyu ile daha aydınlık bir görünüm kazanmanıza yardımcı olur.


Benim yorumuma gelirsek;


Tüpte olan kremleri çok seviyorum, hem hijyenik hemde kullanımı rahat oluyor. Ambalajı geçer not aldı bu yüzden. Kremin su bazlı hafif bir yapısı var, çabuk emiliyor. Çok hafif bir kokusu var burnunuza dayayıp koklamazsanız duymuyorsunuz bile. Koku hassasiyeti olanlar için bu iyi bir şey. Herhangi bir alerjik reaksiyon yada mila yapmadı. Benim göz altlarım için verdiği nem yeterliydi. Göz altlarım mor değil ama olduğundan daha aydınlık bir hale getirmedi. Zaten koyu halkalara iyi gelen bir ürün piyasada yok sanırım. Genç ciltlere ve göz altları kuru olmayan kişilere tavsiye edebileceğim uygun fiyatlı bir krem.


Hoşçakalıııın

milkysmile

Bana ulaşmak için:
e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

5 yorum

  1. Yapısı hafifse bana muhtemelen yetmez Ceyda'cım ama yine de aklımda olsun. Yazın tatil yerlerinde daha hafif yapılı kremlere ihtiyaç duyuyorum çünkü. Sevgiler canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Başak'cım sana yeterli gelmez heleki üzerine kuru yapıda bir kapatıcı sürersen bir işe yaramıyor diye bir kenara fırlatabilirsin :)

      Sil
  2. bu seri bana hiç uymuyor ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildinin daha yoğun neme ihtiyacı varsa uymayabilir :/

      Sil
  3. Ne zamandır denemek istediğim bir marka ama elimdeki ürünler bitmeden almak istemiyorum dolaplar kozmetik doldu:)) ilk fırsatta bakacagim

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe