Holika Holika Aqua Max Ultra Moisture Cream | Yüz İçin Nemlendirici Krem

13:12

Herkese yeniden merhaba :)

Holika Holika ürünlerini ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz. Bugün de sizlere çok severek kullandığım ve dibini gördüğüm nemlendiricimden bahsetmek istiyorum. 120ml' lik bu devasa kremi yaklaşık 10 ayda bitirdim. Aqua Max serisinde 3 çeşit krem var. Yeşil olan yağlı ciltler için, pembe olan kuru ciltler için ve mavi olan tüm cilt tipleri için.
Ben karma cildime mavi olanın daha uygun olacağına karar verip onu aldım.




Kremin çok hafif bir yapısı var, cildinize ağırlık yapmıyor.
Hafif yapısına rağmen cildi yağlandırmadan çok güzel nemlendiriyor.
Cilt tarafından kolayca emiliyor.
Makyaj altına uyguladığımda makyajın kalıcılığını etkilemiyor.
Bende sivilceye, her hangi bir alerjik reaksiyona neden olmadı.
Bence tek eksi yanı kavanozda olması. Ağır, cam bir kavanozu var bu yüzden seyahatlerimde yanımda taşıyamadım hep minik kutulara koyup götürdüm.


Yapısı, nemlendirmesi, cildimi yumuşacık yapmasıyla kalbimi fethetti. Bu zamana kadar kullandığım kremler arasında açık ara en çok sevdiğim krem bu oldu. Ankara' ya 4-5 aydır gitmediğim için yedekleme fırsatım olmamıştı. Bende başka bir nemlendirici almıştım.
Holika Holika artık online satışa da başlamış bu yüzden elimdeki krem bitince tekrar bu kremi almayı düşünüyorum. Boyutuna göre fiyatı da gayet makul (88tl).

İçeriği: Purified water, Butylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, dimethicone, glycerin, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, PEG-75, Hydrogenated Polyisobutene, PEG-10 Dimethicone, Cetyl PEG / PPG-10/1 Dimethicone, Dimethiconol, Cyclomethicone, polyethylene, PEG / PPG-20/15 Dimethicone, Phenyl Methicone, Quaternium-18 Bentonite, Silica Dimethyl Silylate,Dipotassium Glycyrrhizate, sodium chloride, sodium citrate, xanthan gum, Sodium Polyacrylate Starch, Buddleja Davidii (summer lilac) Extract, Thymus Vulgaris (Thyme) Extract, Nymphaea Coerulea (blue lotus) Flower Extract, Hydrolyzed Viola Tricolor Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Extract,  Lavandula Angustifolia (Lavender) Extract, Bergenia Ciliata Root Extract/Bergenia Ligulata (winter begonia) Root Extract, Viola Mandshurica (violet) Flower Extract, Impatiens Balsamina (touch-me-not) Flower Extract, Disodium EDTA, Tris (Tetramethylhydroxypiperidinol) Citrate, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Buteth-3, Tributyl Citrate, phenoxyethanol, Caprylhydroxamic Acid, Caprylyl Glycol, Blue 1 (CI 42090), Red 33 (CI 17200), Yelow 6 (CI 15985), fragrance 

Sizin en sevdiğiniz nemlendirici kreminiz hangisi?


Hoşçakalıııın

milkysmile

Bana ulaşmak için:
e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

8 yorum

  1. bu markayı özellikle merak ediyorum bilgi için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. ben de red vine içeren gece kremini almak istiyordum bakayım siteye..

    YanıtlaSil
  3. Ben kışın ceradolin yağ bazlı, yazın su bazlı olanını kullanıyorum dengesiz cildime en çok bu ikisi iyi geliyor ama bunu da denemek isterdim...İstanbul'da olmadığı için tercih etmem büyük ihtimalle denemeden cildime her nemlendirici iyi gelmiyor ama kabı çok tatlıymış insanı cezbediyor işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım denemeden krem almak biraz kumar oynamak gibi oluyor. Sağolsun firmaların tester kıtlığı da kumar oynamamızı destekliyor :/ Cildine iyi gelen bir ürün bulduğunda değiştirme zaten hiç riske gerek yok :)

      Sil
  4. Ben en son Holika Holika'nın Skin&Good Cera Ultra Emulsion'ını kullandım ve ba-yıl-dım! İçeriği de epey temiz. Ankara'da olmanın nimetlerinden yararlanıp mağazasından almayı tercih edeceğim tabii; ama, şehrinde olmayanlar için online satış işi süper olmuş. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O seriyi bende denemek istiyorum aslında herkes çok memnun :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe