Benefit They' re Real Maskara

09:00

Herkese merhabaaaa,

Benefit' in en meşhur ürünlerinden biri de They're Real rimel. Alıp, almama konusunda çok kararsız kalmıştım ama bir gün öylesine bir bakınayım diye girdiğimde Sephora' dan elimde They're Real ile çıkmıştım (evet yine).  O yüzden ihtiyacım olan bir ürün yoksa öylesine bakınma amaçlı Sephora' ya yada başka bir kozmetik mağazasına girmiyorum size de tavsiye ederim :)



Gelelim ürünün vaatlerine;
Kısa ve zayıf sandığınız kirpikleri bile daha uzun ve dolgun gösteren maskara; özel tasarıma sahip fırçası sayesinde tüm kirpikleri kavrayarak boyuyor. Bugüne kadar hiç farkına varmadığınız kirpikleri fark etmenizi sağlıyor. Maskara önce yatay tutuşla uygulandığında, en kısa kirpikleri bile kökten kavramasının yanı sıra; mükemmel bir dolgunluk sunarken uzun görünmesini sağlıyor. Sonrasında dikey uygulanan maskara, kirpikleri ayırıp kıvırırken daha kalkık bir görünüme kavuşturuyor. 


✔︎ Plastik, düz ama sık dişleri olan bir fırçaya sahip. Fırça yapısından dolayı da kirpikleri birbirine yapıştırmadan güzelce ayırıyor.
✔︎ Benim kısa kirpiklerimi gerçekten çok güzel uzattı ve hacim verdi.
✔︎ Kesinlikle topaklanma yapmıyor.. 3 kata kadar sorunsuz uygulanıyor. 
✔︎ Akma, dökülme yapmıyor.
✘ Suya dayanıklı değil ama yağ bazlı olmayan temizleyicilerle çok zor çıkıyor. Temizlenmesi zor bir rimel..
✘ Kıvırma konusunda başarılı değil ama ben zaten kirpik kıvırma aletiyle kirpiklerimi kıvırmadan rimel uygulamıyorum.. 




⬇︎Rimel aslında vaatlerine yerine getiriyor ama sadece 1 ay performansı güzel.. Sonrasında performansı düşmeye başlıyor ve çabucak kuruyor.. Benim bildiğim rimellerin ömrü 6 aydır ama bu rimelde işler kesinlikle böyle değil... 100 küsur lira verdiğiniz rimel böyle olunca ister istemez üzülüyorsunuz. Sadece benim değil, benimle aynı gün bu rimeli alan arkadaşımda da aynı durum söz konusu... Şuan hayatına kirpik tarağı olarak devam ediyor.

☞ Bu rimelin ciddi fanları var biliyorum ama bu benim yaşadığım ve aynı zamanda arkadaşımın da yaşadığı bir deneyimdi. O yüzden rimelle olan aşkınız adına bana saldırmayın!

Kısacası tekrar almayı düşünmediğim ve tavsiye etmediğim bir rimel kendisi... O parayı asla haketmiyor. Zaten verdiği etki Essence Get Big Lashes rimelimle aynıydı. Essence' in 8-9 tl olduğunu düşünecek olursak izninizle paralarımın üstüne soğuk su içmeye gidiyorum.. 


Hoşçakalıııın

milkysmile

Bana ulaşmak için:
e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

8 yorum

  1. Ben bu rimelin hep alışveriş ile verilen eşantiyon boylarını kullandım; onlar da 1 ay gidiyor zaten ve hep çok memnun kalmıştım :))) E o zaman miniklerle yola devam :D Sevgiler Ceyda'cım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimellerin minik boyları nedense daha başarılı oluyor zaten.. Aynı şeyi pahalı markaların çoğunda yaşadım. Orjinal boyunu aldığımda hep bi memnuniyetsizlik oldu bende.. En güzeli küçükleri kullanmak sanırım :)

      Sil
  2. En iyisi mini boylar o zaman, nerede bulabilirim peki?

    YanıtlaSil
  3. hiç aşık falan değilim bilakis hiç sevmediğim bir rimel kendisi...

    YanıtlaSil
  4. Bu rimelin çabuk koruduğu yorumuyla çok sık karşılaşıyorum,ne zamandır denemek istiyordum ama sanırım loreal teleskopicle devam edeceğim bir süre daha:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piyasada bulunabilecek en güzel rimeller kesinlikle L'oreal in :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe