Batiste Dry Shampoo || Kuru Şampuan

17:59

Merhaba kızlaar :)

Saçları anında sönen ertesi gün yağlananlar burda mı? Eğer cevabınız evet ise kuru şampuanlarla tanışma vaktiniz geldi de geçiyor bile.. Kuru şampuan furyasını sanırım Batiste markası başlattı. Ardından da pek çok marka benzerini çıkarıp piyasaya sürdü. Ben yıllardır pek çok markanın kuru şampuanlarını denedim ama içlerinde en en en çok sevdiğim kesinlikle Batiste oldu. Bazı markalarda olduğu gibi saçı bembeyaz yapmıyor. Saçtaki yağı güzelce yok ediyor. Ben saçlarımın yağlı olmasından ziyade temiz saçıma hacim vermesi içinde kullanıyorum. Benim en çok sevdiğim çeşiti kesinlikle Tropical olanı. Hindistan cevizi kokusuna aşık biri olarak buna tabiiki şaşırmadık :) Birde çantaya atmalık mini boyları var, denemek isterseniz önce küçük versiyonunuda alabilirsiniz.. 25tl civarı fiyatı var nadirde olsa indirimlerde denk gelmeniz mümkün.


Sizin en çok sevdiğiniz kuru şampuan hangisi?

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe