Sephora - Douglas - Gratis - Zara - Mango - Penti vs Alışveriş

09:30

Herkese merhabaaa ^.^
Blogumu bu aralar alışveriş bloguna çevirdiğimin farkındayım ama ürünlerin fotoğraflarını çekmeye fırsat bulamayınca böyle oldu. Kışın sezon bitince bol bol yazacağım söz :)
Gelelim indirimlereee <3


Gratis'ten Benri pamuk aldım, indirimdeydi ama fiyatını hatırlamıyorum. Islak mendil, Sensodyne diş macunu, Panama Jack güneş koruyucu spreyi, Giovanni şampuan, L'oreal Volume Million Lashes Exess rimel ve Lumi Magique aydınlatıcı kalemi aldım.
Watsons' dan Rimmel yapay bronzlaştırıcı sprey, yara bandı,
Cosmetica' dan Morfose keratin saç serumu ve Garnier misel su,
Douglas'dan Clinique Bottom Lash rimel (19.90tl)
Flormar' dan ise hazır indirimdeyken Porefessional benzeri gözenek silici bazını aldım. Yakında bir karşılaştırma yazısını yapmayı planlıyorum.


Zara'da harika indirimler var ama her yer savaş alanı gibi bir şeyin bedenini bulmanız biraz zor.. Bende pek bir şey bulamadım. Beyaz (70tl) ve haki yeşili (80tl) şortları aldım. Mango' dan lacivert şortu 35tl' ye aldım.
Penti'de indirim başlamış. Bir bakın derim. Kedili gecelik 20tl, mayokini 80tl, jelly terlik 35tl.


Flo' dan leopar detaylı sandaleti aldım. 35tl olması lazım, indirimdeydi.
Sephora' dan Armani Si parfüm, OPI ojeyi aldım. Seçili ojeler 19.90tl kızlar bilginiz olsun ;)
The Body Shop' tan bir iki hafta önce E vitaminli göz kremini aldım. Yazısı yakında..
NARS ita fırça ise aşk yaşadıklarımdan <3 RT Setting Brush uzun zamandır arayıp bulamadığım bir üründü sonunda kavuştuk.
ZARA' dan kot pantolon(70tl), çizgili kalem etek(40tl) aldım. Fotoğrafa koymayı unuttuğum bir kaç parça şey kalmış ama bildiğiniz basic tişört yani :) Mango' dan beyaz elbiseyi(30tl) de alıp alışverişimi bitirdim :) Umarım fikir vermiştir..

Dipnot: Fişleri atmamayı öğrenicem söz ^,^

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe