Uygun Fiyatlı Makyaj Ürünleri - (Dikkat uzun yazı içerir!)

12:30

Günaydın kızlar :)
Bugün sizlere taslakta uzuuun zamandır bekleyen ama fotoğraflarını çekmeye fırsat bulamadığım için paylaşamadığım bir yazıyı yayınlıyorum :) Elimde ki uygun fiyatlı, sevdiğim ürünleri gruplara ayırdım. Malumunuz ülkemizde hem uygun fiyatlı hemde güzel makyaj ürünleri biraz zor ama Watsons, Gratis ve Rossmann sayesinde hem uygun fiyatlı hemde güzel bir sürü markaya ulaştık. Darısı diğer Drugstore'ların başına :)



İlk olarak ten ürünleriyle başlamak istedim. Essence' in koleksiyon allıkları gerçekten çok başarılı tavsiye ederim. H&M' in makyaj ürünleri de güzel. Bulunduğunuz şehirde H&M varsa kozmetik kısmına mutlaka göz atın. Flormar Pretty serisinde ki allıklar hem ucuz hem başarılı, beğendiğiniz rengi kapın :) Flormar Terracotta allıklar ise artık uygun fiyatlı değil ama neredeyse bir NARS allık kalirtesinde bence! Beğendiğiniz bir rengini mutlaka alın asla pişman olmazsınız ;)
Rimmel London markasını çok ama çok seviyorum cilt tipinize göre bir fondotenini deneyin kalitesine inanamayacaksınız.
Pure Beauty markasının BB kremleri çok güzel ama ben CC kremini de çok sevdim hafif ama örtücü yapıda:)
Rimmel London Stay Matte pudram yine kırıldı bu pudranın kaderi bu sanırım :/ Karma ciltlerin sevebileceği bir pudra.
Essence Fix & Matte transparan pudrası ise yağlı ciltlerin aşk yaşayabileceği bir pudra. Yazın hayat kurtarıyor :D
Essence Sun Club mat bronzer ise mis gibi kokuyor ve oldukça doğal duruyor. Göz makyajımda bile kullanıyorum :)
Bu fotoya eklemeyi unuttuğum Maybelline Dream Lumi Touch kapatıcı uygun fiyatlı kapatıcılar arasında sevdiğim nadir bir kapatıcı.

                                    

Flormar'ın beşli ve dörtlü far paletleri ise oldukça pigmentli ve çok başarılı beğendiğiniz renklerinden alın derim. Hatta tekli terracotta farları muhteşem ötesi ama fiyatı ne yazık ki uygun değil :/
Wet'n Wild ın meşhur olmasında ki tek sebep kesinlikle Comfort Zone paleti! Gördüğünüz yerde kapın. Diğer renkleri de çok güzel. (Her paletin pigmentasyonu ne yazık ki aynı değil denemeden almayın derim)
Essence' in dörtlü far paletlerinden 05 en çok satılanı sanırım. İçinde ki renkler tam benlik :) Tekli farları da çok güzel Essence' in. En sevdiğim tekli farı ise Home Sweet Home koleksiyonuyla çıkan bu çikolata kahverengi <3
Maybelline Color Tattoo' ları anlatmama gerek yok sanırım :) Keşke diğer renkleri de gelseydi :(
Essence'in bu bazı ben aldığımda ten rengiydi severek kullanıyorum ama yeni serileri hep turuncumsu bir tonda yapısını ise bilmiyorum. Eski seriden bulursanız alın.
Maybelline' in rimelleri bence oldukça başarılı. Kendi kirpik yapınıza uyan bir çeşidini bulup alın. The Falsies üst kirpiklerim, Define a Lash ise alt kirpiklerim için :)
Eeeen sevdiğim drugstore rimellerin başında gelen Essence Get Big Lashes volume curl olanı. Ambalajı pembe kırmızı arasında bir renk olarak değişti. Bunu ise karşılaştırma yapmak için elimde tutuyorum yoksa çoktaan bitti :)
Rimmel London' ın rimelleri de çok güzel. Bende Sacandal Eyes Rock' in Curve olanı mevcut. Fırça şekli çok sıra dışı. Düzgün uygulamayla harika oluyor fırçaya alışana kadar saçma uygulamalar yapabilirsiniz ama fırçaya alışınca güzel bir etkisi var.
PRS dipliner ise uygulama kolaylığıyla gönlümde taht kurdu. Daha önceden neden dipliner denememişim acaba?
NYC liquid eyeliner mat yapısıyla çoook sevdiğim bir eyeliner ama eliniz alışık değilse biraz zorlanabilirsiniz onun dışında çok çok seviyorum kendisini.


Dudak ürünleri uygun fiyat olarak en şanslı olduğumuz yer sanırım :)
H&M Lip Tint' ler likit yapıda ve oldukça kalıcı. Ben bazen yanağıma bile uyguluyorum çok doğal ve güzel duruyor.
Rimmel London Rita Ora kalem rujlar hem nemlendiriyor hemde güzel renk veriyor. Yaz için ideal.
H&M Lip Pen' ler de aynı şekilde renk verişi orta ve dudakları kurutmuyor.
Essence' in koleksiyon rujları gayet güzel. Normal seridekiler genelde simli ama All About Cupcake olan simsiz ve harika bir renk! Genellikle kuru yapıda olan rujlarla karıştırıp kullanıyorum :) Biterse tekrar tekrar alırım.
Wet'n Wild rujlar kalıcı ve çok pigmentli biraz dudağı kurutuyorlar ama dert değil. Ben altına yoğun nemlendirici uyguluyorum.
Maybelline Moisture Extreme serisinde ki rujlardan beğendiğim renkleri olduğu sürece almaya devam ederim hem yapısı hem kalıcılığı güzel. Mutlaka deneyin!
Rimmel London Moisture Renew rujların nemlendiriciliği renk verişi çok çok güzel diğer renklerinde gözüm var :)
Maybelline Color Sensational rujlar harika ötesi!!! Bu rujlar MAC' in rujlarıyla yarışır o derece! İndirimlerde uygun fiyata alabilirsiniz :)
Essence' in dudak kalemleri ruj gibi yumuşacık, dudakları kurutmuyorlar. Emily dudak kalemleri de çok güzel ama her rengin performansı aynı değil mutlaka elinizde deneyin. Rival de Loop ürünleri fiyatlarına göre başarılı ama bende sadece bu dudak kalemi var gayet güzel. Diğer ürünlerine bir bakın özellikle far bazı çok meşhur.


Fırçalar ise uygun fiyata en zor bulunanlar. H&M' in far fırçaları ve yüz fırçalarına mutlaka bakın. Fiyatlarının çok çok üstünde performansları var.
Eklips fırçalar ise daha yeni geldi ama çok beğenildi bende ki ruj fırçası. İhtiyacınıza göre olanı alın çok çok ucuzlar.
Ecotools' lar hem uygun hemde çoook başarılı. Bu fırça ise çok işlevli olanlardan.
Essence' in fırçaları da başarılı. Bendeki fırçalar 2 seneyi geçti hala sapasağlam duruyorlar.
Flormar' ın da fırçaları var artık bir gidip bakın. Bu karıştırma fırçası da güzel. Önceden gayet uygundu fiyatı ama gelen zamlardan sonra ne halde bilmiyorum :/
Innova' nın fırçaları harika YKM' de bulabilirsiniz. Ben 4 yıldır kullanıyorum hiiç bir şey olmadı!


Uygun fiyatlı olarak elimde en az yüz fırçası varmış. Aslında elimde uygun fiyatlı hem yüz hemde göz fırçası fazlasıyla var ama Türkiye' de olmadığı için onları dahil etmedim.
Eklips açılı allık fırçası çok yumuşak değil ama sertte değil iş görür bir fırça. Yeni gelenler daha güzel daha yumuşak ama ;)
Innova' nın bu fırçası RT Blush Brush kadar yumuşak çoook seviyorum. Yıllardır tek bir tel dökmedi. Genelde kontur, bronzer işlemleri için kullanıyorum ama allık fırçalarım kirli olduğu zamanda çok işe yarıyor :)

Buraya kadar okuduysanız tebrik ediyorum ^,^ Umarım yardımcı olmuştur.

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

31 yorum

  1. Essence 4 lü paleti almayan bir ben kaldım sanırım :) Color Tattoo çok güzelmiş gerçekten keşke indirimde bronz rengini de alsaydım çok pişman oldum bütün renkleri gelse süper olurdu. Türkiye'de 3 renk kullanılabilir bence. Ya çok koyu ya da herkesin kullanmayacağı renkler var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım kullanılabilir renkler bir iki tane geldi buraya :/

      Sil
  2. Essence mat bronzer kontur için nasıl sence? Bi de koleksiyon ürünü mü yoksa her zaman bulabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tonunuza göre değişir kontur olayı. Çok beyaz değilseniz kontur amaçlı kullanabilirsiniz. Koleksiyon ürünü değil her zaman standda bulabilirsiniz bende ki sarışınlar için olan açık rengi birde brunette olan koyu olanı var alırken dikkat edin. Tabi önce tester ürünü bir deneyin derim.

      Sil
    2. Teşekkürler :)

      Sil
  3. çok güzel bir yazı canım bahsettiğin çoğu ürün bende var hepsinden de çok memnunum..

    YanıtlaSil
  4. Kusum ne guzel bir yazı olmus bu. Ah o color tattoolar benim kalbimde yara. İstedigim renkler yok . Hele yeni cıkan serisi nasıl guzel nasıl sahanee. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuşum beğenmene çok sevindim :) Evet yaa Color Tattoo pigmentlerde harika gözüküyor ama hiçbiri yok burda yaa off :(

      Sil
  5. hepsini okudum=) aklımın bi köşesine yazdım bu ürünleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim zamanınızı ayırdığınız için :) cilt tipinize ve renginize göre doğru seçimler yaparsanız beğeneceğinize hiç şüphem yok! :)

      Sil
  6. Cok faydali bi yazi olmus ben de daha cok uygun fiyatli urun kullansam da iyi oldugunu bilmedigim bi suru urun varmis. Flormar'in 5li paleti ve Essence fircalari gordugum yerde kapiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Secimlerin cok güzel cnm hemde kullanisli her sekilde :**

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel bir paylasim olmus.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel ve doyurucu bir post olmuş :)

    cansetabay.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Çoğunu ben de severek kullanıyorum, özellikle Eklips fırçalar beklentilerimin çoook üstünde çıktı, özellikle far fırçasına taptım resmen hemen 2-3 tane daha aldım ^^ Karıştırma fırçası bakıyordum uygun fiyatlı, gerçi Flormar da sapıttı fiyat bakımından ama yine de bir bakayım, çok güzel olmuş yazı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far fırçam var diye almamıştım ama bir tane alayım bari çok merak ettim bende :D The Balm ın iki taraflı fırçası da çok güzel. Oldukça başarılı bir blending sağlıyor :)

      Sil
  11. Bak bu cok güzel bir post olmus :) Bencede önemli olan bir ürünün performansi, pahali olanlarda kötü olabiliyor, iyi olanlarda uygun fiyatli olabiliyor, dogru ürünleri bulmak gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım önemli olan doğru olanı bulmak her pahalı ürün kaliteli çıkmayabiliyor. Her uygun üründe harika olmuyor deneme yanılmayla tavsiyeyle alıyoruz işte yıllardır ^^

      Sil
  12. Süper faydalı bir yazı olmuş Ceyda'cım. Ürünlerin çoğunu ben de severek kullanıyorum bir kısmını ise sayende listeme ekledim:) Gerçekten drugstore'lar artık çok güçlü hem içerik hem ürün olarak high-end markaları çoğu zaman geçiyorlar ve ben de sürekli kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Asude'm beğenmene sevindim :)

      Sil
  13. Ürünlerin çoğunu bende severek kullanıyorum. Özellikle uygun fiyatlı ürünlerle makyaja başlamak isteyenlerin mutlaka okuması gereken bir yazı . Flormar'ın şu beşli paletide aklımda alacağım onuuuu :):) Çok faydalı bir yazı olmuş canım,tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım. flormar ın bu palet gerçekten efsane bence! :)

      Sil
  14. Çok güzel bir post olmuş :) Teşekkürler... ✿✿✿

    YanıtlaSil
  15. Makeup by jadeee nerdesinn? Yazılarını çok özledimm... :/

    YanıtlaSil
  16. Yazı çok güzel olmuş. Ürünlerden bazıları bende de var, yorumlarına aynen katılıyorum. Uygun fiyatlı bir ürünün yüksek memnuniyet vermesi de çok keyifli oluyor:)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe