Markwins Lipstick || Nude Ruj

09:00

Herkese günaydın :)
MAC Myth' i duymayan yoktur sanırım. Oldukça nude bir ruj ve sizi ölü gibi göstermesi %100 :) İşte bende ki Nude ruj ise Myth' i sollar geçer. Gerçek anlamda bir bej ve mat yapıda. Bunu ilk sürdüğümde dudakların morarmış aman Allahım ambulans çağırın diye telaş yapanlar oldu :D Lütfen evde denemeyiniz :D


 Bu ruju atmaya karar vermiştim ki çok cart renkli rujlarımı daha kullanılabilir hala getirmemi sağlar belki diye düşünüp denedim ve atmaktan vazgeçtim. Sonuç ise gayet başarılı oldu. Hem bu sayede farklı renkte rujlarım oluyor. Pembe rujlarımda denedim oldukça pastel tonda çok cici rujlara dönüştüler. Bu ruju bana annem Almanya' dan getirmişti. O kadar güzel rujların arasından böyle bir ruj aldığı içinde ayrıca teşekkür ediyorum :)
Markwins ise çok ilginç bir marka. Çocuklar için kozmetik üretiyor ve Minnie koleksiyonuna bayıldım merak ediyorsanız tıklayın.. Ayrıca Wet'n Wild' la bir akrabalıkları var sanırım rujun bir kısmı dışarıda kalıyor :)


Eğer sizinde kullanamadığınız rujlarınız varsa karıştırın yada benmari usulü eritip farklı rujlar elde edin. Beğeneceğinize eminim :)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

9 yorum

  1. Gerçekten zor bir renkmiş annemin de buna benzer bir ruju vardı :) ama tabi hiç bi yerde kullanamamıştı niye aldığını sorduğumda rengini güzel bulduğunu söylemişti! :) diğer rujlarla karıştırma fikri çok mantıklı böylece daha çabuk biter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyafette sevdiği rengi rujda da severim sandı galiba bizim annişkolar :D Tek başına kullanmak imkansız zaten :)

      Sil
  2. Evet ya ben de nude glosslara aynı muameleyi yapıyorum süper şeyler oluşuyor hatta son zamanlarda neredeyse hiçbir zaman bi ruju tek sürmüyorum, karıştırmak çok eğlenceli!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin tonu tutturmanın dayanılmaz güzelliği dimi Asude'm :)

      Sil
  3. Bizim gibi Casper'lara göre değil kuzum :)

    YanıtlaSil
  4. Benimde var boyle bir rujum. Blogumda yazmistim 3 nyx ruj incelememde bir tanesi ayni bu renge benziyor.
    Turkishcandycane.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aanyx in böyle garip renkte ruju varmıymış? nyx den alacağım son ruj bu renkte bir ruj olur sanırım :)

      Sil
  5. Hahaha gerçekten de ölü gösteriyor :D Bunu aslında aşırı koyu bir rujla karıştırmak lazım iyi fikir ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni hobim ruj karıştırmak oldu zaten :D evde sürekli rujları karıştırıp nasıl dururlar diye deniyorum :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe