Hard Candy Glitter Sparklers Eye Shadow Palette

09:00

Herkese merhaba :)
Hard Candy markasını bilmeyen var mı? Bu marka benim 2010'dan itibaren deli gibi merak ettiğim ve neredeyse her ürününü araştırdığım bir marka oldu. Hem uygun fiyatlı hem de oldukça kaliteli ürünlere sahip bir Amerikan markası. Hard Candy aşkımı öğrenen sevgili arkadaşım Gözde bana bu paleti hediye etti. Tekrar çok teşekkür ediyorum kendisine :*


 Bu palet üçlü bir set halinde çıkmıştı. Set fiyatı TR bazında 10tl civarı. Sanırım neden bu kadar çok sevdiğimi şimdi daha iyi anlamışsınızdır :)
Yapısı harika! Oldukça pigmentliler. Yumuşak oldukları için biraz dökülme sorunu var. Ambalajı oldukça sağlam. Hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar. E daha ne olsun diyorum :) Alma imkanınız varsa mutlaka bakın. Özellikle tavsiye edeceğim ürünleri; allıkları, primerı ve baked farları.


Siz bu marka hakkında ne düşünüyorsunuz? Hiç kullandığınız ürünü oldu mu?

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

4 yorum

  1. Nasıl güzel mavidir o öyle. Ben hiç kullanmadım ama tam sevdim renkleri. Bir araştırayım nasıl alabilirim.

    YanıtlaSil
  2. Canim begenmene cok sevindim. Guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe