Ev yapımı Isırgan Otlu Saç Toniği

09:30

Herkese merhaba :)
Deniz, güneş, havuz derken yaz aylarında saçlarımızı fazla yıpratıyoruz ve bence ekstra bir bakıma ihtiyacımız var. Öncelikle size "Saç toniği nedir?" kısaca bahsetmek istiyorum. Yüzümüz için nasıl tonik kullanıyorsak saç derimizin de toniğe ihtiyacı vardır. Kan dolaşımını hızlandırır ve saça bakım yapar. Saçınızı kökünden beslemiş olursunuz. Farklı ihtiyaçlar için değişik tonikler var. Bugün sizinle saçı onarıcı, besleyici nitelikte bir tonik tarifini paylaşıyorum.


Isırgan otunun saça iyi geldiğini bilmeyen yoktur varsa da artık öğrendiniz :)

Taze ısırgan otu kullanabileceğiniz gibi kurutulmuş da kullanabilirsiniz. İhtiyacınız kadar (ben büyük bir ısırgan otuyla yapmıştım 8-9 dal gözüme yeterli geldi) ısırgan otunu saplarıyla birlikte bir tencereye koyun üzerini geçmeyecek kadar su ekleyin. Kısık ateşte yavaş yavaş kaynasın. Kaynayınca soğumaya bırakın. Ilıdığı zaman süzün ve içine çam terebentin yağından bir kaç damla ekleyin. Çay ağacı yağı da kullanabilirsiniz. Cam şişede ve buz dolabında saklarsanız 6 ay özelliği kaybolmadan kullanabilirsiniz.

Peki nasıl uygulanmalı? Masaj yaparak saç diplerinize uygulayın. 5 - 10 dakika bekleyip durulayın.
Haftaya başka bir saç toniği tarifi sizi bekliyor olacak :)

NOT: Eğer kullanılan malzemelerden herhangi birine alerjiniz varsa lütfen denemeyin. Sorumluluk kabul etmiyorum!!! Dilerseniz kullanmadan önce bir cilt doktoruna danışıp kullanabilirsiniz..


Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe