Murnauers Luxury Spa Edition Canlandırıcı Maske - İnci Sihri

09:00

Herkese yeniden merhaba..
Daha önce hiç bilmediğim ve duymadığım bu markanın maskesini tester ürünlerimin arasında görünce hadi bi deneyeyim dedim. Bana birinden hediyeydi ama unuttum, özür dilerim. Maske 2 kullanımlık. Yapısı ise biraz garip. Akışkan bir yapısı var. Rengi ise şeffaf gibi. Yüzünüze  koyu renk maske sürüp eşinizi, çocuğunuzu korkutmak istemiyorsanız ideal :)


Verdiği etkiyi böyle bir iki kullanımlık ürünlerde anlamak mümkün değil ama ben bu maskeyi hiç sevmedim. Yüzümden temizlemeye çalıştığımda iyice vıcık vıcık bir şey oldu. Peçeteyle silip sonra yüzümü iyice yıkadım, anca temizlendi. Ayrıca bir kaç tane sivilceye sebep oldu. Benim yıldızım bu maskeyle barışmadı kendisine hayatta başarılar diliyorum :)


Siz bu maskeyi denediniz mi? Merak ediyorsanız Gratis'ler de bulabilirsiniz.

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

4 yorum

  1. Ben denemedim senin ürün hakkında yorumumdan sonra denemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemezsen birşey kaybetmezsin zaten canım boş ver deneme :)

      Sil
  2. Yaa bende de var bu maskeden ama nedense bir turlu deneyemedim. Su andan itibaren de deneyebilecegimi sanmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin cildin hassas kuşum deneme bencede. Cilde temizlenmiş bakım yapılmış gibi bir his vermiyor.

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe