Clinique SPF 30 Yüz Güneş Koruma Kremi

09:00

Selam kızlar.

Güneşin kendini fazlasıyla hissettirdiği şu aylarda umarım cildinizi güneşin zararlı ışınlarından koruyorsunuzdur. Güneşin sadece cilt hastalıkları değil aynı zaman da kırışıklıklara da yol açtığını öğrendiğimden beri güneş kremsiz dışarıya adım atmıyorum :) 
Yüz için güneş kremi almak ise en büyük dert. "Ciltte güzelce emilir mi? Yağlandırır mı?" gibi bir sürü soru geçiyor aklımızdan. Clinique çok başarılı bir krem üretmiş üstelik tüm cilt tipleri için uyumlu bir krem.


Sadece UVA ışınlarından koruyucu kremler var ama yetersiz. Aynı zamanda UVB koruyucu faktörde içermesi gerekiyor. Güneş kremi alırken buna da özen göstermeliyiz. Bu güneş kremi yağsız olduğu için benim karma cildimde ekstra yağlanma yapmadı, sivilceye neden olmadı. Daha önce Stick olanını kullanmıştım oda çok güzeldi tavsiye ederim ama çok çabuk bitmişti. Gerçi her gün kullanmıştım ve gün içinde tekrar sürüyordum.


Güzel bir güneş koruyucu yüz kremi arıyorsanız gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe