Pure Beauty CC Krem

09:00

Günaydın kızlar..
Pure Beauty markasını bilmeyen yok sanırım. Kore menşeili ve sadece Watsons mağazalarında bulabileceğiniz bir marka. Pure Beauty' nin BB kremlerini daha önce denedim ve çok memnun kaldım. CC kremini ise çok merak etmiştim. Rengi bana koyu geldiği için denemelerimi hep evdeyken yaptım ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim..


Ambalajı çok şık! SPF 30 içermesi yaz için çok uygun. Renginin bana koyu gelmesini dert etmedim çünkü yazın kullanacağım koyu renkli bir ürünüm yoktu. Bu yüzden yaz boyunca severek kullanabileceğim.

Yukarıda ki fotoğraflar da ise renginin koyuluğunu ve kapatıcılığını görebilirsiniz..

Oldukça kapatıcı bir ürün ama yüzde ağırlık yapmıyor. Günlük kullanıma uygun. Karma cilt yapıma rağmen bende sivilceye sebep olmadı. Yüzde parlak yada tamamen mat bir duruşu yok tam arada kendi cildinizmiş gibi sağlıklı bir duruşu var.

Vida kapak olması çantaya at çık kolaylığı sağlıyor, çanta da açılıp dökülme ihtimali yok. Ayrıca ince ucu sayesinde istediğiniz miktarda ürün çıkarabilirsiniz.

İçerisinde pembe çiçek özleri varmış ve aynı zaman da cilt bakımı yapıyormuş bunu çok daha uzun süre kullandığım da anlayabilirim sanırım.

Yaz için uygun fiyatlı orta kapatıcılığa sahip bir ürün arıyorsanız tavsiye ederim. Aynı ambalajın (Bulgarian Rose) BB kremi de çok güzel ona da bir bakın ;)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ben de bloggerların yazılarına dayanamayarak ivory rengini aldım.Kızarıklıkları güzel örtüyor ve aydınlık bir görünüm veriyor ben de çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılığı güzel ekstra bir concealer uygulamaya gerek kalmıyor :) Sende güle güle kullan canım :)

      Sil
  2. Ben bu ürünün testerını bileğime denedim ancak kısa bir süre sonra simler vardı resmen bileğimde. O yüzden almak istemedim. Bir çok blog yer vermiş bu ürünü beğendiklerine. Bense alıp almama arasında çok kararsız kaldım. Acaba testerla ilgili bir sorunmuydu anlayamadım. Senin cildinde duruşu nasıl? Cildine simler dökmüş gibi mi oluyorsun? yoksa hafif pırıltı gibi mi? Ben pırıltılı cilt ürünlerini severim loreal lumi magic fondoteni falan çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok enteresan ben bu ürünü kullandığım zaman yüzümde ne ışıltı ne sim hiç birşey olmuyor. Oldukça doğal bir bitişi var yani ne mat nede ışıltılı, parlak..

      Sil
  3. Banada bir CC krem merakı geldi bu ara.bu markayıda denemek istiyorum.buğday tenliyim sence en açık rengini mi alıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 renk çeşiti varmış sanırım ben kutusuna hiç dikkat etmemişim ama bende ki natural rengiymiş ve oldukça koyu geliyor ama yaz geldiği için sıkıntı olmayacak benim için testerına bakmanı tavsiye ederim. Birde cildine iyice yedirirsen renk farkı olmuyor çok doğal duruyor.

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe