Yves Rocher Hindistan Cevizli Lipbalm

09:00

Herkese merhaba..
Şu meşhur indirim koduyla yaptığımız alışverişte lipbalm hediye edilmişti. Hindistan cevizi ve vanilyalı herşeye olan ilgim sebebiyle daha fazla karşı koyamadım ve elimde bir sürü lipbalm olmasına rağmen açıp kullandım!

Elinize ilk aldığınızda ince ve minik bir lipbalm hemen biter hissini versede aslında 4gr.
Yoğun bir yapısı var ve bu yüzden dudakları çok güzel nemlendiriyor.
Kokusunu anlatmama gerek yok zaten aşk yaşıyorum milkysmile
9.90' lık fiyatıyla alınası bir ürün. Ayrıca paraben içermemesi de almak için yeterli bir sebep.

Ürünü incelemek ve diğer çeşitlerine bakmak için tıklayın..

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

6 yorum

  1. Bana Vanilyalı gelmiş.Çok sevindim ama deneyemedim henüz :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bayıldım buna! Hindistan cevizi ve vanilya konusunda senle aynıyım, birbirlerine çok yakışan ve harika kokan ikili. Güle güle kullanalım hayatım <3
    Bu arada mimlendin! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım güle güle kullanalım kokulu kokulu ohhh =)
      Hemen bakıyorum bebeğim =)

      Sil
  3. Bana da vanilyalısı geldi ama henüz kullanmaya başlamadım. Güle güle kullan, mis gibi kokuyordur :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe