Alix Avien ve Pastel Oje Koleksiyonum

09:00

Herkese merhaba..
Oje koleksiyonu yazılarımın bu kadar ilgi göreceğini tahmin etmemiştim. Faydalı olabildiysem ne mutlu bana. Bugün Alix Avien ve Pastel ojelerle devam ediyoruz..


Soldan sağa;
276 - 307 - 195 - 232 - 238 - 301 - shine plus no yok

Alix Avien ojelerimin hepsi favorim renklerin güzelliğine bakar mısınız? =)



Pastel ojeler soldan sağa;
116 - 25 - 85 - 102 - 81

(102 oldukça koyu bir kahve. 81 ise daha pembemsi bir lila olduğundan koyu ve grimsi çıkmış)

Genelde benzer renkleri tercih ediyorum sanırım :)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bende koleksiyon yazılarını seviyorum .Hem bilgilenmiş de oluyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum toplu swatchları karşılaştırma yapılabiliyor =)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe