Maybelline Moisture Extreme 163 - Fuchsia Ruj

09:00

Merhaba kızlar..


Moisture Extreme serisinde ki son rujumu da tanıtmak istiyorum.. Adından belli olacağı gibi Fuşya renginde yani mavi alttonlu koyu pembe bir ruj. Yapısı ve kalıcılığı
harika! Kırmızı ruj kadar özen istemese de gene de bir özen gerekiyor bu ruju sürmek için. Ben benzer renkte bir dudak kalemiyle dudaklarımı çerçeveleyip o şekilde sürüyorum. Fırça da kullanabilirsiniz. Daha önce uzun uzun tanıttğım için bu sefer kısa tutuyorum tanıtımı..



En sevdiğim rujlar arasında ilk beşte olan bu ruja bir şans verin eminim pişman olmazsınız! 9 liraya kaçırılmayacak bir ruj..
Diğer renkleri için önce buraya sonra buraya tıklayın ;)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

7 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe