MAC Sable ile Dumanlı Göz Makyajı || Everyday Smokey Eyes

09:00

Herkese merhaba..


Geçen pazar günü evde can sıkıntısıyla yaptığım bir makyajla karşınızdayım. Amacım MAC Sable farı kullanarak bir makyaj yapmaktı. Alışverişe çıkacağımız için yumuşak tonlarda abartmadan bir makyaj yapmak istedim.
q

Öncelikle yüzümde çıkan sivilceler yüzünden yoğun kapatıcı özellikli Rimmel London fondötenimin üzerine Maybelline Affinitone pudra sürüp sabitledim ve Mac Blushbaby allığımı uyguladım. Ruj tercihimi Maybelline Pink Brown'dan yana kullandım.


Göz makyajımda ise;
MAC Bare Study Paint Pot' u baz olarak sürdüm. Üzerine Nude Tude paletimde ki Stubborn adlı uçuk pembeyle geçtim. Dış kısma gözümün tamamen yarısına kadar gelmeden MAC Sable farı uygulayıp dağıttım ve Flormar 07 paletimde ki en koyu farla (koyu kahverengi) dış köşeleri koyulaştırdım. Kaş altlarımı mat vanilya renkte ki farla aydınlattım. Alt kirpik diplerimin yarısına Sable, iç kısıma doğru kalan yerede Stubborn farı sürdüm. Üst Kirpik diplerime Mac 263 açılı eyeliner fırçamla ince bir şekilde siyah far uyguladım.


Göz içlerime kalem çekmeyi unutmuşum :) Güneş batmadan makyajı resimlemekle uğraştım. Aslında göründüğünden daha koyu bir makyaj oldu ama fotoğrafa yansıtmayı bir türlü başaramadım.. Birde sağ gözümde siyah bir nokta var onu resimleri düzenleyene kadar farketmemiştim bile üzgünüm =/ Kuzenim bu makyajımı çok beğendi o beğendiyse kesin  güzeldir ;) Umarım sizde beğenirsiniz..



Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

25 yorum

  1. Pırıltılı ama sade makyajlara o kadar bayılıyorum ki son zamanlarda, çok yakışmış ve çok güzel uygulamışsın kuzumm:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim Ezgim :) Beğenmene sevindim ;)

      Sil
  2. Harika olnus guzellik bayildm :) Bide deep damson far alicaktin bende almayi dusunuyorm cunku hicbiyerde bordo far yok alirsan goruslerini bekliyorm;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu almaktan vazgeçtim kuzum çünkü nude tude paletin içinde ki sexy isimli far onun birebir aynısı :)

      Sil
    2. Iste o paleti indirimdeyken yakalamak cok zor:(

      Sil
    3. Evet tatlım maalesef öyle bir kaç mağaza gezip o şekilde bulabilirsin belki :/

      Sil
  3. çok güzel olmuş aydınlık pırıl pırıl ki zaten sen de öylesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim valla sımardım :)

      Sil
  4. Cok dogal olmus guzellikkk :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim Edacım beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. Tatlimmm cok guzel olmus . Senin guzelliginle birlesince ayri bir guzellik cikmis ortayaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canııım çok sağol :) =*

      Sil
  7. Farın ve allığın uyumuna bayııldım. Şu allığı almadan ölmicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Rengi çok güzel ama keşke sheertone serisinde olmasaymış =/

      Sil
  8. Harika harika! Ellerine sağlıkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam bizim renkler dimi kuzum ;)

      Sil
    2. Eveett ışıltılı olması da çok güzel bir hava katmış :)

      Sil
    3. Kesinlikle! Mat farlardan sıkıldım sanırım sürekli gözüm ışıltılı farlarda :)

      Sil
  9. Bayıldım makyajınaa :) <3

    YanıtlaSil
  10. Ayy çok güzel olmuşssun :* Neden daha önce görmedim ki ben bunu :)) Neyse ilk dışarı çıkışımda yaparım! :) Video da çeksen keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim =) Çekmek istiyorum ama tripod almam lazım önce =)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe