Kolay Göz Makyajı || Easy Morning Makeup

09:00

Herkese merhaba :)
Geçen gün sizlere video çekmeye karar verdim ve oturdum kameranın karşısına. Videoyu çektim sandım ama kızım kameranın arkasından geçerken tuşuna basıp kapatmış video yarıda kesilmiş bu yüzden silmek zorunda kaldım =/ Videonun konusu ise acil durum makyajı, sabah tembel makyajıydı :) Uykulu halimizi canlandıracak gözlerimize aydınlık verecek bir makyaj yapmak istedim.



Nasıl yaptığımı basitce anlatayım;
Önce Mac Bare Study paint potu göz kapağıma uyguladım. Üzerine Nude Tude palette ki altın-bronz karışımı Seductive rengini sürdüm. Flormar 07 paletimde ki renklerle de gölgeleme işlemini yaptım uç kısımları birazcık koyulaştırdım ve Nude Tude paletimde ki siyah farı(Serious) Mac 263 eyeliner fırçamla alt ve üst kirpik diplerime sürdüm. Kaş altımı 07 paletimde ki ilk renkle aydınlattım. Kaşlarımı gene flormar paletimde ki 3. renkle hafifçe doldurdum. Kirpiklerimi H&M kirpik kıvırıcımla kıvırdım. Göz içime siyah kalem sürdüm ama hemen dağıldı bir daha Avon'dan birşey almayı düşünmüyorum! Essence Get Big Lashes rimelimi uygulayıp makyajımı bitirdim.
Yüzümü komple çektiğim fotoğraflar hata verdi nedense onları yükleyemediğim içinde yüzümde ne vardı yazmama gerek yok sanırım :)
Bol aksiliklerle dolu bir makyaj oldu benim için ama gene de yaparken çok eğlenmiştim :)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

14 yorum

  1. Tatlm cok guzel hos bir makyaj olmus. Ellerine saglık :))

    YanıtlaSil
  2. Sade ve şık olmuş !
    Beğendim .Ellerine sağlık şekerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim tatlım teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Makyaj çok güzel ama kaş şekliniz ayrı bir güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim keşke seyrek de olmasaydı :)

      Sil
    2. Benim kaşlarım da çok seyrektir :(

      Sil
    3. Mecbur kaş farlarıyla doldurucaz napalım =/ Gerçi badem yağları kremleri vs işe yarıyor diyorlar bi denemek lazım..

      Sil
  4. Güzel olmuş canım ,sana koyu tonlarda yakışır,koyu gölgelemelerde öyle,yüzün bunu kaldırır ve yakışırda.
    öptüm !! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım koyu renk makyajları daha çok seviyorum zaten ama gündüz komik durur diye sadece akşam dışarı çıkacağım zaman yapıyorum bende öptüm seni :*

      Sil
  5. bu renkler zaten kurtarici oluyo.çok hosh olmussun yine:)

    YanıtlaSil
  6. Hem makyaj çok güzel olmuş hem de senin gözlerinden kaynaklanan bir hoşluğu var ayriyeten :) Çok, çok güzel olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :) ^^

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe