H&M Lip Tint || Dudak Renklendirici

09:00

Herkese merhaba..


Geçenlerde H&M'den aldığım ve şeklinden dolayı OCC Lip Tar'lara benzettiğim Lip Tint' i denemek için hemen bir rengini seçip aldım. OCC Lip Tar'lar oldukça favori belki görmüşsünüzdür ama ben OCC'den hiç memnun kalmadım ne pigment ne kalıcılık 3 kuruş etmezdi! Şimdi Lip Tint' i inceleyelim bakalım onun performansı nasılmış;
Öncelikle ambalajı çok sevimli duruyor yada bana mı öyle geldi? :) Bende ki rengi Raspberry Red. Kırmızı demiş ama bence oldukça koyu bir pembe. Yada pembe alttonlu hafif kırmızı diyebiliriz. Parmakla uygulama işkence olacaktır bence bunu alırsanız mutlaka ruj fırçanızda olsun. Ben mini detailer göz fırçamı ruj fırçası ilan ettiğim için onunla uyguladım. Kalıcılık ise beni oldukça şaşırttı. Birşey yiyip içtiğim halde 5 saat dayandı!


Ben fırçayla güzelce sürüp dağıttıktan sonra peçeteyle hafifçe fazlasını alıyorum oldukça doğal duran ve birşey yiyip içsemde çıkmayan kalıcı pembe dudaklara sahip oluyorum! :) 8.95' lik fiyatıyla alınası bir ürün tavsiye ederim ;) Beğenmezseniz bana yollayııın <3 ^^


Hoşçakalıııın
milkysmile


Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

  1. Gerçektende çok güzel bir liptıntmiş kujum ,tatlı durmuş dudağında güle güle kullan sür emi (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum :) Birde tam kırmızı olanı vardı tam senlik ;)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe