Avon Color Trend Sparkle Shine Ruj

09:00

Merhaba kızlar..


Avon' un her yılbaşına özel çıkardığı rujlardan biriyle karşınızdayım. Etrafımda Avon temsilcisi olmadığı için yıllardır Avon markasına uzak kaldım bu yüzden artık bu rujları çıkarıyor mu bilmiyorum..

Katalogdan bakıp sipariş verdiğim için
içinde sim olduğunu bilmiyordum gelince sinir oldum ama rengi o kadar tatlıydı ki sırf rengi uğruna simleri görmezden geldim. Zaten öyle disko topu gibi simler yok içinde, çok hafif belli belirsiz simler var. Uzun süre elimden düşmemişti ama bayadır kullanmıyorum.


Yapısı çok güzel! Dudakları kurutmuyor, çizgilere dolmuyor ve dudaklarınız kuruysa bile belli etmeyip örtüyor. Rengi de hafif koyu bir pembe..

Bu arada Avon' un Baby Lips ruju hala katalogda var mı? En sevdiğim pembelerden biriydi kendisi.. Bulana 100 bin lira vericiiim =P

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

8 yorum

  1. Avon'un baby lips rujları kalktı diye biliyorum canım ama yine de bir bak istersen online kataloğa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katalog da olmayanlar bazen satışta olabiliyor ya hani ondan umudum var hala :) Satış temsilcisi birini bulmam lazım.

      Sil
  2. Rengi çok güzel güle güle kullan canım :) Avon yıllardır simli ruj çıkarmaktan vazgeçmedi. Bir ruj alırken acaba içinde sim var mı sedefli mi diye düşünceler yüzünden almaktan vazgeçiyorum :/ Baby lips yok hiç görmedim katologlarda 1 yıldır :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım. Aynen yaa hepsi simli yada sedefli :S En güzel ruju baby lips ti onu da kaldırmış gıcıklar..

      Sil
  3. ayy ben kendimi yalnız sanmışım resmen içimi okudun !!! Bu rujdan 3-4 tane bitirdim ve o kadar seviyorum ki bulana benden de 100 bin lira gelsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığıma sevindim bende ^^ 200 bin etti yok mu ruju bulan bir hayırsever? =)

      Sil
  4. Bende açılmamış var bi tane;-);-)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe