Gliss Isıya Karşı Koruyucu Kür

09:00

Günaydın kızlar :)
Isı koruyucu diye adlandırılan ürünlerin hiç birisinin saçı koruduğuna inanmıyorum ama  içimi rahatlatmak için alıyorum :) Bu benim ikinci şişem. Saçlarıma ısıdan önce uyguladığımda çok kötü kokuyor ve saçlarımı birbirine yapıştırıyor sanki =S Bende bunu sırf içindeki ışıltılar için kullanıyorum özellikle saç uçlarıma ve en üst kısma uyguluyorum saçlarım sağlıkla ışıldıyor. (Reklam gibi oldu =) ) Bazen saçlarıma ısı uygulamayı düşünmüyorsam nemliyken saçıma sürüp kurutuyorum. Sanırım bu bitince tekrar almam. Gerçekten ısı öncesi uygulanabilen düzgün bir krem / sprey vs arıyorum.


Önerilerinize açığım kızlar :) Sizin kullandığınız sevdiğiniz bir ürün var mı?

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

  1. Elidor'un Keratinology serisinde ısıdan koruyan bir urun var.krem değil sıvı şekilde.tavsiye ederm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim duymuştum onu denk gelirsem mutlaka alıcam :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe