Rival de Loop Clean & Care Yüz Yıkama Jeli

09:30

Günaydın kızlaar :)
Bayramda ufak bir seyahate çıkacağım için koca şişede ki  yüz temizleme jelimi götürmek istemedim. Rossmann' da bu seyahat boy yüz yıkama jelini görünce de hemen aldım. Minik olması hem taşımak için ideal hem de tam boyunu almadan önce deneme şansımızın olması güzel.. Kendisi azıcık yer kaplıyor ama denemek için içinde yeterli miktarda (50ml ) jel var. Değişik bir kokusu var ama rahatsız edici değil. Almadan önce gene de açıp bir koklayın.. Bu arada ürün normal ve karma ciltler için. Cildiniz kuruysa hiç denemeyin! Benim cildim de karma ve kuruma yapmadı, gerginlik hissi oluşmadı.



Benim bu ürünü tercih etmekte ki sebebim içerisinde sabun olmaması. Çünkü sabun gözenekleri tıkayarak siyah nokta oluşmasına sebep oluyor. Az bir miktarı bütün yüzünüze yetiyor. Küçük ama oldukça bereketli bir ürün. Sanırım büyük boyunu 2 sene de falan bitiririm =)


Uygun fiyatlı güzel bir yüz yıkama jeli arayanlara tavsiye ederim..

Hoşçakalıııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

4 yorum

  1. Bende 2 sene önce bunun hem seyehat boyunu hem tam boyunu kullanmıştım fena bir ürün değildi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatına göre gayet iyi diye düşünüyorum alınabilir :)

      Sil
  2. Küçüğünü almıştım bende ama yüzümü kuruttuğu için tekrar almadım canım :/.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki cildin pek yağlı değil canım :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe