Latschenkiefer Fußbalsam Ayak Losyonu

18:41

Herkese merhabalar..

Uzun zamandır kullandığım bu kremi yorumlamanın vakti geldi diye düşünüyorum.. Bu marka Gratis'e ilk geldiği zaman almıştım fiyatını hatırlamıyorum ama 4-5 lirayı geçmez sanırım. İçerisinde ki mentol ayaklara mükemmel bir serinlik ve rahatlık veriyor ama kışın bu serinlikten pek hoşlanmıyorum :) Losyon olarak lanse edilmiş ama krem formda yoğun yapılı bir ürün. Ben dr.'umun verdiği ayak kremimden fırsat buldukça bunu da kullanıyorum. Sürdükten sonra bekleyip çorabınızı giyerseniz etkisini daha çok görürsünüz.
200 ml' lik bir ürün sür sür bitmez.. Fiyat performans açısından başarılı bulduğum bir ürün oldu. Eğer rahatlatıcı etkili uygun fiyatlı güzel bir ayak bakım kremi arıyorsanız tavsiye ederim. Nemlendirmesi normal ayaklara yeterli gelir ama ayağınızda nasır çatlak vs varsa bir işe yaramayacaktır. Doktora gidip onun önerdiği bir kremi kullanmanız daha doğru olur..



Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com



You Might Also Like

4 yorum

  1. Ben cok begeniyorum bu losyonu. Hem fiyatı hem performansı sahane :)

    YanıtlaSil
  2. Kokusu biraz daha katlanılabilr olmalı direk çam kokuyorum ben sürünce. Birde sizde oldumu bilmiyorum ama bu kremi kullandıktan sonra benim topuğum acımaya başladı. Ayakkabılarımın hepsi vuruyormuş gibi acıyor tam topuğumun altı. Çok mu yumuşattı diye düşünüyorum. Hatta yazısını bile bekletiyorum sırf bu yüzden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle bir sorunla karşılaşmadım çünkü bu kremi kullandığım zamanlar topuklarım aşırı sertti =/

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe