Flormar True Color Compact Powder

09:00

Herkese mutlu pazarlar..
Uzun zamandır bende olan ve dibini gördüğüm Flormar kompakt pudram bugün pazar köşemizde eleştirilerimize maruz kalıyor efenim :) Yazın bronzlaştığım zaman aldığım bir pudraydı. Mağazada çalışan bayanın şöööyle güzel bööööyle doğal, kaymak gibi bir cilt vaatleri eşliğinde almak zorunda kaldığım bir ürün kendisi :) Hemen bakalım nasıl bir pudraymış..



Ambalajı kaliteli denilebilir çünkü bu zamana kadar kaç kere yere düştü ne kapağında ne aynasında bir sorun çıkmadı ilk aldığım zaman ki gibi duruyor.. Sadece hafifce yazısı silinmeye başladı.

Rengi bana koyu geldiği için bronzer niyetine kullanıyorum. Tüm yüze uygulandığında oldukça yapay bir görüntü oluşuyor. Biri yüzünüze un çuvalı silkelemiş gibi toz toz görünüyor ^,^

Kalıcılığı azdan ortaya doğru..



Bitirmek için çabalıyorum sürekli kullanıyorum ama yok bitmiyooor! Az daha kullanıp çöpe yollamayı düşünüyorum.. Ve bundan sonra Stay Matte ve Fix&Matte dışında pudra almayı düşünmüyorum.

Sizin favori pudranız hangisi? Yada nefret edip asla almam dediğiniz? :)

Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

4 yorum

  1. Ben Manhattan'ın mineral pudrasını kullanıyorum. Allahım deliricem bitmek bilmiyor :)) Bir daha asla almayacağım eminim :)

    YanıtlaSil
  2. Manhattan'ın farı var bende sadece çok az kaldı bende bitmesin diye kullanmaya kıyamıyorum :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe