Flormar Lights of Flowers Matte Effect BB Krem

09:00

Günaydın canlarım :)


Flormar' ın %80 indirimi bitmeden bu ürünü de hemen yorumlamak istedim.. Aldığımdan beri sürekli bunu kullandım başka bir ten ürünü kullanmadım ve Flormar' ın bu BB kremi hakkında konuşabilecek kadar deneyim kazandığımı düşünüyorum. Hatta şuan bu yazıyı yazarken de yüzümde bu BB krem var :) Hemen incelemeye alalım bakalım nasılmış? :)


Buda yüzümde ki duruşu..

* Ambalajı ve ucunun incecik olması oldukça kullanışlı. İstediğiniz miktarda ürün çıkarıyorsunuz, ziyan olmuyor.
* Kokusu ilk sürdüğümde uhu gibi değişik bir kokuydu yüzüme sürdükçe kokusu değişti çiçek gibi kokmaya başladı daha sonra ki kullanımlarda o kokuyu duymadım. Hatta şuan ki kokusunu gayet beğeniyorum..
* Ürün yüzünüze sürüp dağıttığınız an sabitleniyor sanki pudralaşıyormuş gibime geldi. Yüzüme hiç pudra uygulamadım bu BB kremi kullanırken ama hiç bir yere kımıldamadı. Saatlerce yüzümde duruyor!
* Yapısı çok hafif su gibi hatta! Yüzünüzde yok gibi duruyor.
* Kapatıcılığı orta seviye bana gayet yeterli geldi. Bu BB kremi kullanırken hiç yüzüme ekstra kapatıcı uygulamadım.
* Matlaştırıcı özelliği hakkını veriyor. Benim cildim karma bu yüzden T bölgemde pudra sürmezsem bu tarz ürünlerde parlama oluyor. Bu BB kremde böyle bir sorunla karşılaşmadım 9 saat yüzümde kaldı genede birşey olmadı.
* Spf 15 içeriyor ki Spf 15 ideal koruma faktörüymüş 15 den fazlası cilde zararlıymış. Büyük bir şirketin güzellik uzmanı söylemişti..
* Fiyatı normalde 27 civarıydı yanılmıyorsam ama şuanda bulabilirseniz 5 lira.


Bence bu ürünün tek eksisi koleksiyon ürünü olması sürekli satışta bulamayacak olmamız.. =( Yazın kullanmak için bulabilirsem birde koyu tonunu alırım. Stoklar tükenmeden alın bir tane beğenmezseniz bana yollayın ;)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

4 yorum

  1. Yolum Flormar'a düşerse kesinlikle bakacağım buna çok merak ettim. Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeneceğini umuyorum tatlım :) Teşekkür ederim :*

      Sil
  2. ben de indirimden aldım bir tane ama daha bir kere deneyebildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandıkça seveceğini düşünüyorum gerçekten başarılı bir ürün..

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe