The Balm Balm Shelter Renkli Nemlendirici

09:30

Selam Canlarım..
Bu ürünü her yerde görmekten okumaktan bıktınız biliyorum, haklısınız ama bende yazmasam olmazdı! :) Ürünü fazla anlatmayacağım herkes biliyor zaten.
Ürünün artıları;
* Fiyatı; özellikle indirimden alırsanız bedava bulmuş gibi sevinin bence :)
* Yapısı; gerçekten mükemmel! İncecik bir yapısı var yüzünüzde birşey yokmuş gibi duruyor ve yüzünüzde ki renk eşitsizliklerini düzeltiyor. Kapatma ihtiyacı duyduğunuz bölgeleri kapatıcıyla hallederseniz eminim sizde beğenirsiniz :) Yüze güzel bir ışıltı veriyor ama simli bir ışıltı değil sağlıklı doğal bir ışıltı. SPF içeriyor.
* Boyutu; 64ml devasa bir ürün. Normalde 30ml falan olması gerekir ama the balm markası çok cömert davranmış..
*Rengi; ciltle bütünleşen bir rengi var. Bende ki en açık olanı light rengi ama bana kışın koyu geliyor (Merhaba ben Snow White :) ), yüzüme yedirince arada fark varmış gibi durmuyor ^,^
*Ambalajı; tüpte gayet kolay bir kullanımı var istediğiniz kadar ürünü kolayca çıkartmanızı sağlıyor.
Saymadığım bir şey kalmadı sanırım. Aşk yaşıyorum bu ürünlemilkysmile
Eksileri; bence yok :)
Yoğun kapatıcılık sevenlere uygun değil. Günlük kullanım için ideal birde doğal gözükmeyi sevenler için :)







Umarım beğenmişsinizdir ve yararlı bir yazı olmuştur :)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

4 yorum

  1. Balmdan bir ürünüm olsa deseler kesinlikle bunu alın derim, o kadar çok seviyorum sende güle güle kullan kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Buna o kadar çok alıştım ki geçen gün fondöten sürdüğümde kendimi çok yapay buldum kuzum beğenemedim o görüntüyü :/ Bittikçe alacağım gelmiş geçmiş en iyi The Balm ürünü!! :) iyi ki gramajı fazla hemen bitmiyor ^,^

      Sil
  2. Ben de yeni tanıştım bu ürünle ve çok sevdim.
    Bu arada,blogunu yeni keşf ettim,takibe aldım.Yazılarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan o zaman :) bende takibe aldım canım teşekkür ederim :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe