Cecile Tekli Farlar / Satin Mono Eyeshadow #117 #115

09:30

Selam kızlar :)

Üç gündür Cecile yazısı yazıyorum farkındayım ama hali hazırda fotoğrafı çekilmiş ürün olarak sadece onlar vardı. Merak etmeyin başka Cecile farım yok bu son post.
Farların yapısı palettekiler kadar yumuşak değil ama güzel. (Paletlere bakmak için şurdan ve burdan buyrun ) Pigmenti yoğun ve gayet güzel renk veriyorlar. Far bazıyla kullanırsanız hem kalıcılığı artıyor hemde rengi çook daha yoğun oluyor. Koyu maviyi kışın göz kapağımın üzerine kalın eyeliner gibi kullanıyorum. Açık yeşilimsi maviyi ise göz altıma benzer renkte ki kalem farımın üzerine uyguladığımda harika bir renge bürünüyor!! İlerleyen günlerde uygulamalı olarak gösteririm.. Fiyatlarını hatırlamıyorum alalı 5 sene kadar oldu. Fazla kullanmasamda  sevdiğim farlarım arasındalar. Tavsiye ederim..


Farların bu derece eskimiş olması benim ordan oraya atmamdan kaynaklı. Titiz değilim bu konuda.


Solda ki Mint yeşili far arayanlar için uygun. Sağda ki koyu mavi far arayanlar için biçilmiş kaftan mı desek? :)


Bazsız ve parmağımda ki far sürüldü. Biraz daha yoğun alsaydım kabında ki rengi elde ederdim.








Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

10 yorum

  1. turkuaz far çok şekermiş^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle :) renkli makyaj sevmiyorum ama onu kullanmaya bayılıyorum!! :)

      Sil
  2. tatlım bende saks mavisi var. Renkli far sevmiyorum bu yuzden eyeliner fırcamı hafif ıslatıp o farı eyeliner seklinde uyguluyorum . Hem kalıcı oluyor hemde renkli eyeliner kullanmak istedigim zaman kullanmış oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o şekilde kullanıyorum bazen :) yoksa bitirmem falan mümkün değil yani :)

      Sil
  3. ben bu renklere bayılıyorum ne zaman renkli bi makyaj yapayım desem elim hep yeşil-mavilerde:) bunlar da süper alternatiflermiş
    xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana her renk makyaj yakışıyor zaten canım bayılıyorum makyajlarına :*

      Sil
  4. selam blogun ne hoşmuş :)
    farların rengi çok hoş ama ben renkli kullanamıyorum yakışmayacağnı dünyorum ama denemek lazım tabiki :)
    görşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Renkli far bende kullanmıyorum ama arada değişiklik olsun diye eyeliner şeklinde yada alt kirpik diplerime uyguluyorum tavsiye ederim :)

      Sil
  5. Tırnakların ne hoş senin oleee :D yirim yaa.Farların renkleride tam benlik .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minik olmalarını çoğunluk beğeniyor aslında ama biri kırık biri uzun cidden çok hoş yani :P :D Sağol kuzum :* Farlar güzel ama fiyatı ne kadar değer mi bilemicem uygunsa al sende fıstığım :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe