Dudak Kalemlerim - Emily, Essence, Flormar

09:00

Herkese merhaba..

Bugün sizlere dudak kalemlerinden bahsetmek istiyorum. Önceden dudak kalemini çok gereksiz bulurdum ama son 2 yıldır düşüncem değişti. Özellikle koyu renk rujlar için muhakkak kullanmak lazım. Günlük kullanmıyorum ama rujumun uzun süre dayanmasını istediğim zamanlarda ve kırmızı ruj sürdüğümde kesinlikle kullanıyorum. Siz siz olun kırmızı rujunuzu dudak kalemi yada ruj fırçası olmadan sürmeyin, sonuç palyaço olabilir :) Aslında elimde daha fazla kalem vardı ama annemin evinde kaldılar ve zaten hepsi Alman markasıydı TR' de bulunmayan ürünü tanıtmanında pek bir anlamı yok. Neyse bendeki dudak kalemlerine azıcık göz atalım;

Emily kalemleri bilmeyen yoktur sanırım. 1 liralık fiyatlarıyla ve yumuşacık yapılarıyla herkesin gönlünde taht kurdu. Ucuz diye ön yargılı davranmıştım ama bir çok blogda hakkında iyi yorum yapılınca hem göz kalemini hemde dudak kalemini almıştım iyi ki de almışım! Max Factor Elixir serisinde ki Ruby Tuesday adlı kırmızı rujumla büyük uyum içindeler. İlerleyen zamanda mükemmel ikiliyi size gösteririm :) Pembe olanı koyu pembe rujlarım için almıştım ama yapısı diğer Emily kalemlere göre birazcık değişik. Sanki kuru gibi geldi bana bilemedim. :/ Belki sadece bu renk için geçerlidir diğer renklere kefilim!! :)

Essence dudak kalemlerini sağır sultan bile duydu! Yapıları kalemden çok ruj gibi yani yumuşacııık bu yüzden yazın buz dolabında rujlarınızla beraber saklarsanız iyi olur çünkü benimki erimiş :( Gratis' e her gittiğimde bulamadığım koyu kırmızı borda gibi bir tonu var onuda alırsam başka kalem almam diye düşünüyorum. Fiyatı 3.55

Flormar Waterproof Dudak Kalemi; Bende ki nude tonlarda bir kalem ve açık ton her rujla hafifçe uygulayarak kullanabilirsiniz. Waterproof demiş ama yok öyle birşey. Ama kalıcılığı güzel. Yapısı yumuşak ve fiyatı 3 4 tl olması lazım.
Elimde ki bu 3 markanında dudak kalemlerini severek ve beğenerek kullanıyorum. En sevdiğim ise fiyat performans açısından tabiki de Emily.

Emily 207/ Emily 214 / Essence 07 Cute Pink / Flormar 201

Essence'in ne kadar yumuşak olduğu anlaşılıyor sanırım ruj gibi durmuş kolumda :)

Dağıtılmış halleri bu şekilde 2. sıradaki net çıkmamış üzgünüm farketmemişim kızımla uğraşırken :/

Sevdiğiniz dudak kalemlerinin marka ve nosunu bizimle paylaşırsanız sevinirim^^

Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

5 yorum

  1. emily ve essence çok yumuşak canım bende bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. flormar olanın rengi çok güzelmiş , bu tonlardaki rujlar bi harika dostum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. joker elemanım o benim :) neredeyse her rujla uygulayabiliyorum :)

      Sil
  3. Renkler çok güzel!Güle güle kullan,canım.

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe