City Color Far Paleti

10:10

Günaydın kızlaar :)

Bu mini far paletini Gratis'ten 2.75 e aldım sanırım :) İçinde minik birde aynası var. Parmakla swatchlamak zor oldu ama fırçayla rahatça alıp kullanabilirsiniz. Ben kahverengi olanı tercih ettim her zaman ki gibi. Bu paletin büyük boyuda vardı ben deneme amaçlı küçüğünü almıştım. İsterseniz direkt büyük paleti alabilirsiniz. Farklı tonlarda, renklerde çeşit çeşit mevcut Gratislerde. Çok hafif tozutuyor ama önemli değil. Kalıcılığı orta ama bazla kullanırsanız gayet dayanıklı oluyor. Uygun fiyatlı far arayışında olanlara tavsiye ederim. Bu arada paletin içinde ki ten renginde olan far The Balm ın Balm Jovi paletinde ki Adagio rengine benziyor :)






Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

  1. Çok şirin tasarlanmış.Mini minnmacık :):)
    Ve Gfc de sorun düzeldi artık üyenin tatlııım :)

    YanıtlaSil
  2. evet çok şirin^^ sabah hala sorun vardı bende blogunun linkini ekle kısmından kopyala yapıştırla takibe aldım :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe