The Balm Give Crease A Change Brush / Fırça

22:38

Herkese merhabaa..

The Balm ın yeni çıkardığı fırçaları gerçekten çok beğendim almak istediğim bir kaç fırçası daha var ama indirimi bekliyorum. Aslında bu fırçayı almak hiç aklımda yoktu ve hakkında hiç yorum okumadan Gratise ilk geldiği zaman aldım bu fırçayı. Şimdiyse iyiki almışım diyorum çünkü; karıştırma fırçası çook başarılı yumuşacık tam crease bölgesine oturuyor. Duo fibre denilen çift kıl yapısına sahip ve beyaz tüylerine bayılıyorum <3  Smokey yani dumanlı göz makyajlarımın vazgeçilmezi oldu..
Diğer taraf ise çok lazım bir fırça değil ama tek adımda farı göz kapağına uygulamak için ideal yada sadece ucunu kullanıp kaş altına aydınlatıcı uygulayabilirsiniz. Genel olarak fırçayı beğendim. Beğenmediğim tek özellik 2 uçlu olması. Ben bütün fırçalarımı dikey olarak tutuyorum ama bunu yatay olarak koymak zorundayım ve bu benim hiç hoşuma gitmedi saklama ve taşıma açısından kötü. Ayrıca 2 fırçayı tek fırça fiyatına aldığımızı düşünürsek bunu görmezden gelip alabiliriz :) Ayrıca hiç kıl tüy yün dökmedi :) Uygun fiyatlı karıştırma fırçası arayanlara gönül rahatlığıyla tavsiye ederim..



Birazcık kirli kusura bakmayın (:

Kıl sıklığını görmeniz için tepeden de çektim


Sizin sevdiğiniz uygun fiyatlı fırçalar varsa yorum kısmından yazabilirsiniz..
Sevgiler Jade..

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe