Flormar Smokey Eyes Brush / Karıştırma Fırçası

09:30

Mutlu pazarlar kızlar :)

Flormar'ın bu fırçasını ilk çıktığı zaman aldım o zamandan beri kullanıyorum. Tek tük kıl döktü başka dökmedi. Çok yumuşak değil ama sertte değil gözünüzü rahatsız etmiyor.. Farları güzel karıştırıyor ve ucuna doğru sivrilen kılları sayesinde farı fırçanıza alıp sürerken dağıtma işini kolaylaştırıyor diyebilirim. Kiosk mağazasından 8liraya almıştım. Bu fiyata TR de karıştırma fırçası bulamayacağınız için alın gitsin :) Kısacası ben bu fırçadan memnunum tavsiye ederim..



Sol Flormar Sağ:The Balm
(İkisinin kıl yapısını görmeniz için çektim bunu)

Sigma Blending Tapered E45 fırçasına çok benzediğini söyleyebilirim..


Hoşçakalıııın 
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe